INSCHRIJVEN OP DE AHA!

via deze link  - vanaf 15 mei '19

INFO INSCHRIJVINGEN

> Lees eerst  aandachtig onderstaande info over de inschrijvingen.

> De inschrijvingen starten op woensdag 15 mei 2019 - 'online' (doorklikken op bovenstaande rode knop) en lopen tot en met zaterdag 30 september 2019. Na 30 september is het niet meer mogelijk om in te schrijven.

> Om in te schrijven heb je je rijksregisternummer nodig en moet je een account aanmaken. Heb je reeds een account dan kan je meteen inloggen om in te schrijven.

> De inschrijving is pas geldig na betaling via Bancontact (online). Indien er binnen de 24 uur niet wordt betaald word je plaats binnen het atelier terug vrijgegeven voor andere geïnteresseerde studenten.

> OPGELET!

                      > Het aantal plaatsen zijn beperkt. Wees er dus snel bij om je plaatsje te reserveren.

                      > Voor de ateliers Persoonlijk Artistiek Traject en Specialisatie kan je niet online inschrijven en dien je je aan te melden via het                              AHA!-secretariaat voor 27 augustus. Voor de aanvang van het nieuwe academiejaar zal je bericht krijgen of je geselecteerd                              bent en toegelaten wordt in één van deze twee ateliers. Studenten die hun 2de jaar Specialisatie wensen te volgen dienen 

                          zich in te schrijven op het secretariaat voor zaterdag 6 juli om hun plaats in het atelier te verzilveren.

                      > Reservaties via mail of telefoon worden niet toegelaten. Enkel de kandidaten 1ste jaar specialisatie en Persoonlijk Artistiek                              Traject kunnen hun kandidatuur voor 27 augustus per mail aanvragen via aha@harelbeke.be. 

> Bij problemen contacteer dan het secretariaat op 056 733 405 of via aha@harelbeke.be en dan helpen zij je vanop afstand verder.

> Geen computer thuis? Geen probleem. Je kan ook langskomen op de het AHA!-secretariaat om je in te schrijven.

> Na inschrijving ontvang je eind september 2019 een schetsboek + bibliotheek- en studentenpas.

> Na inschrijving dien je zelf nog in te staan voor de aanschaf van een materialenkoffer. De verschillende lijsten kan je downloaden via > Hoofdmenu > Info & Contact > Materialenkoffer.

BEREID JE VOOR OP JE INSCHRIJVING

>> Een account aanmaken:

Maak een gezinsaccount aan door op de knop online inschrijvingen te drukken en je rijksregisternummer en persoonlijke gegevens in te geven. Daarbij is het belangrijk om het correcte rijksregister aan je naam te koppelen!

Na invullen ontvang je een bevestigingsmail die je moet activeren, pas dan staat je account actief.

Let op! Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam terecht komt. Haal deze mail eerst uit je spam en bevestig daarna je account.

> De inschrijving:
Voor alles studenten die reeds ingeschreven waren in het voorgaande academiejaar  wordt er automatisch een traject uitgestippeld door de software. Je zal merken dat de ateliers een logisch vervolg krijgen, maar je bent vrij om een ander moment te kiezen.

> Betaling:
Er kan uitsluitend online betaald worden via bancontact. De inschrijving is slechts geldig zodra de betaling werd uitgevoerd. Je hebt daarvoor 24 uur de tijd, na 24 uur wordt je naam automatisch geschrapt en komt er terug een plaats vrij in het atelier. Studenten die recht hebben op korting (met uitzondering van de MiA's dienen het normale tarief te betalen - bij het voorleggen van een gelding attest recht op korting wordt de korting vanaf 1 september tot en met 30 september 2019 terugbetaald op het secretariaat.


> Welke kortingen worden verrekend? (zie ook de pagina 'Reden verminderd tarief' via Info en contact)
 De gezinskorting wordt onmiddellijk verrekend.

Kortingen met attest worden pas vanaf 1 september 2019 terug betaald na het voorleggen van een geldig attest op het secretariaat. Het normale tarief dient eerst betaald te worden om de inschrijving te laten gelden.

> Inschrijven voor een 2de optie op 1 rijksregisternummer?
De inschrijvingssoftware laat een 2de inschrijving op 1 rijksregisternummer niet toe. Schrijf de student in voor 1 optie en vraag de 2de optie aan via het AHA!-secretariaat. Van zodra alles in orde staat ontvang je een mail en kan je opnieuw aanmelden via je account om de betaling in orde te brengen.

Opgelet! Een 2de optie is enkel mogelijk indien de klascapaciteit op 30 september nog niet bereikt werd - studenten die slechts voor 1 optie kiezen krijgen hier voorrang.

> Ik wens mijn inschrijving nog te wijzigen, nadat ik heb bevestigd.
Vraag aan het secretariaat om je inschrijving te resetten of handmatig aan te passen.

> Er staat geen voorstel klaar.
Vraag aan het secretariaat om je keuze in te voegen.

  Inschrijven voor het nieuwe Academiejaar 2019-2020   

Locatie AHA!-secretariaat

 

Tientjesstraat 4

8530 Harelbeke

056 73 34 05

aha@harelbeke.be

  • Facebook Social Icon

© 2016 Academie Harelbeke Anders!